loading...
مرجع دانلود برنامه های آپل
فرید شیبانی بهروز بازدید : 1 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

بهترین ابزار ساخت نمودارهای آماری Numbers 2.0 – آیفون و آیپد

5,371 بازدید
 

اپلیکیشن Numbers یکی از زیرمجموعه‌ی اپلیکیشن‌های iWork اپل برای مک و iOS است که در آن کاربر می‌تواند با ساخت نمودارها و جداول و با استفاده از فرمول‌های موجود در برنامه، مباحث آماری گوناگون را تحت پوشش قرار دهد. بدون شک می‌توان گفت پکیج iWork و البته اپلیکیشن Numbers بهترین ابزار موجود برای ساخت نمودارهای شکیل و کاربردی است. نسخه‌ی جدید با تغییرات ظاهری برای iOS 7 بهبود پیدا کرده است و همچنین قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شده که کار با اپلیکیشن را ساده‌تر می‌کند. همچنین قابلیت‌های جدید اضافه شده در بخش هماهنگی با iCloud نیز سازگاری این مجموعه را در دیوایس‌های شما بیشتر از هر زمانی خواهد کرد.

 

numbers بهترین ابزار ساخت نمودارهای آماری Numbers 2.0   آیفون و آیپد

 

 



فرید شیبانی بهروز بازدید : 1 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

ساخت اسلایدشوهای بینظیر با Keynote – آیفون و آیپد

10,248 بازدید
 

اپلیکیشن Keynote  یکی دیگر از اعضای خانواده‌ی iWork اپل است. در Keynote شما با ابزار حرفه‌ای و قالب‌های آماده‌ای که اپل در اختیار شما قرار داده است می‌توانید یک اسلایدشو (پاورپوینت) حرفه‌ای بسازید. کار با این برنامه فوق‌العاده راحت است و بدون شک قدرتمندترین ابزار ساخت اسلایدشو در موبایل و تبلت است. افکت‌های فراوان و قالب‌های شیک، باعث خواهد شد تا ساخته‌ی شما متفاوت‌تر از همیشه به‌نظر برسد. همچنین امکان هماهنگ‌سازی فایل‌های ساخته شده‌ی شما بین آیفون، آیپد و مک‌تان به‌کمک iCloud از قابلیت‌های دیگر این برنامه است.

 

keynote ساخت اسلایدشوهای بینظیر با Keynote   آیفون و آیپد

 



فرید شیبانی بهروز بازدید : 1 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی زیبای Shadow Blade 1.1.1 – آیفون و آیپد

5,136 بازدید
 

بازی Shadow Blade داستان جنگجوی جوانی است به‌نام Kuro که برای رسیدن به بالاترین درجه‌ی شمشیرزنی تلاش می‌کند. در این بازی مراحل زیادی وجود دارد که آن‌ها تله‌های زیادی نیز برای گمراه کردن Kuro وجود دارد. شما باید سریع، بی‌‌صدا و آگاه از محیط اطرافتان باشید تا بتوانید به یک نینجای واقعی تبدیل شوید. در این بازی ۴۰ مرحله قرار داده شده است. همچنین بازی دارای محیطی ۳‌بعدی با انیمیشن‌های زیبا است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

shadow blade بازی زیبای Shadow Blade 1.1.1   آیفون و آیپد

 

 



فرید شیبانی بهروز بازدید : 1 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

مدیریت فایلهای PDF با Adobe Reader 11.2.1 – آیفون و آیپد

2,914 بازدید
 

شاید Adobe Reader یکی از محبوب‌ترین ابزارهای موجود برای اجرای فایل‌های PDF به‌شما می‌رود. نسخه‌ی iOS این اپلیکیشن که به‌تازگی با iOS 7 سازگار شده است نیز یکی از بهترین ابزارهای موجود برای باز کردن پرونده‌ها PDF در آیفون و آیپد است. شما همچنین امکان تبدیل فایل‌های PDF به DOC, DOCX, XLSX و RTF را دارید. قابلیت‌های نشانه‌گذاری و ایجاد تغییرات در پرونده‌های PDF نیز در این برنامه گنجانده شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

adobe reader مدیریت فایلهای PDF با Adobe Reader 11.2.1   آیفون و آیپد

 



فرید شیبانی بهروز بازدید : 1 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

تبدیل واحد به کمک Converti 1.1.3 – آیفون و آیپد

5,053 بازدید
 

نرم‌افزار Converti به‌شما در تبدیل واحد‌های گوناگون به‌یکدیگر کمک می کند. این اپلیکیشن دارای محیطی ساده و جذاب است و در آن تلاش شده که فاکتورهای طراحی موجود در iOS 7 بیش از هر نرم‌افزار مشابهی به‌چشم بخورد و البته به همین دلیل نیز، ظاهر برنامه بسیار شیک و جذاب است. کافیست واحدهایی که می‌خواهید به‌یکدیگر تبدیل کنید را از منوی برنامه انتخاب کنید و سپس با وارد کردن عدد مربوط به یک واحد، تبدیل آن عدد در واحد مورد نظر را مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

converti تبدیل واحد به کمک Converti 1.1.3   آیفون و آیپد

 

 



فرید شیبانی بهروز بازدید : 1 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

عکاسی حرفه‌ای با کمک KitCamera 2.1.2 – آیفون و آیپد

4,236 بازدید
 

اپلیکیشن KitCamera یک ابزار فوق‌العاده حرفه‌ای با امکانات بسیار زیاد برای عکاسی در آیفون و آیپد است. از جمله امکانات این اپلیکیشن می‌توان به افکت‌های زنده در حین عکاسی، ۱۶ لنز (افکت) گوناگون، ۵۱ نوع متفاوت برای فیلم‌برداری، ۴۰ قاب متنوع برای متفاوت کردن عکس‌های شما، مدیریت exposure و white balance به‌طور زنده و در حین عکاسی و… این اپلیکیشن دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است که می‌تواند به‌تمامی نیاز‌های شما پاسخ دهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

kitcamera عکاسی حرفه‌ای با کمک KitCamera 2.1.2   آیفون و آیپد

 

 



فرید شیبانی بهروز بازدید : 1 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

شمارش قدمهایی که برمی‌دارید با کمک Steps 1.2 – آیفون

3,348 بازدید
 

اپلیکیشن  Steps ابزاری است که به‌شما در شمارش قدم‌هایی که برمی‌دارید کمک می‌کند. این اپلیکیشن با کمک سنسور M7 موجود در iPhone 5s تعداد قدم‌هایتان را می‌شمارد. شما می‌توانید یک هدف برای پیاده‌روی خود مشخص کنید و هرگاه تعداد قدم‌هایتان به‌میزان مشخص شده رسید این اپلیکیشن به‌شما اطلاع خواهد داد. لطفاً توجه داشته باشید این اپلیکیشن فقط بر روی iPhone 5s قابل اجراست. همچنین برای اجرای آن نیاز به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

steps شمارش قدمهایی که برمی‌دارید با کمک Steps 1.2   آیفون

 

 



فرید شیبانی بهروز بازدید : 1 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

محاسبه‌ی سرعت اینترنت با کمک Speedtest.net 3.1.5 – آیفون و آیپد

2,252 بازدید
 

نرم‌افزار Speedtest که زیرمجموعه‌ای از سایت معتبر Speedtest است، به‌شما در محاسبه‌ی سرعت اینترنتتان کمک می‌کند. شما می‌توانید نتایج به‌دست آمده را معیاری برای سنجش اینترنت خود قرار دهید و همچنین سرعت اینترنت خود را با دیگرا مقایسه کنید. Speedtest از سرورهای متنوعی برای سنجش سرعت شما استفاده می‌کنید. برای مثال می‌توانید سرعت اینترنت خود را با یک سرور داخل کشور محاسبه کنید و یا با یک سرور در خارج از کشور سرعتتان را محاسبه کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

speedtest محاسبه‌ی سرعت اینترنت با کمک Speedtest.net 3.1.5 – آیفون و آیپد



فرید شیبانی بهروز بازدید : 1 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

مرورگر کروم Chrome 32.0.1700.20 – آیفون و آیپد

3,920 بازدید
 

کروم بدون شک یکی از محبو‌بترین مرورگرهای موجود در کامپیوتر و موبایل است. این مرورگر به‌خاطر سادگی و سرعت بالای خود مورد همیشه مورد توجه بوده است و به همین خاطر کاربران زیادی را جذب خود کرده است. یکی از قابلیت‌های خوب این اپلیکیشن امکان سینک کردن یا همانگ‌سازی اطلاعات شما بین کروم در ویندوز / مک و موبایلتان است. به‌این شکل که با وارد کردن اکانت گوگل خود تمامی بوکمارکها و تاریخچه‌ی صفحات باز شده در کامپیوتر و موبایلتان با یکدیگر همانگ خواهد شد. همچنین امکان فشرده‌سازی صفحات که به کاهش حجم آن‌ها کمک می کند برای کاربرانی که با سیم‌کارت خود از اینترنت استفاده می‌کنند بسیار مفید است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

chrome مرورگر کروم Chrome 32.0.1700.20   آیفون و آیپد

 

 



فرید شیبانی بهروز بازدید : 1 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی زیبای Pou 1.4.25 – آیفون و آیپد

3,125 بازدید
 

در بازی Pou شما باید از یک موجود دوست‌داشتنی نگهداری کنید! به او غذا بدهید، تمیزش کنید، با او بازی کنید و رشد او را در مراحل گوناگون مشاهده کنید. هرچه بازی کنید امتیازات بیشتری کسب خواهید کرد و می‌توانید تجهیزات بیشتری برای او تهیه کنید… این بازی پایانی ندارد و می‌توانید مدت‌ها سرگرم بازی کردن با Pou باشید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

pou بازی زیبای Pou 1.4.25   آیفون و آیپد

 



تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از وبلاگ من راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 239