loading...
مرجع دانلود برنامه های آپل
فرید شیبانی بهروز بازدید : 2 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی زیبا و فکری Violett 1.23 – آیفون و آیپد

2,133 بازدید
 

بازی Violett یک بازی زیبای فکری است که در آن شما در دنیایی پر از اسرار و پازل‌های متنوع قرار خواهید گرفت. Violett نام دختربچه‌ای است که به‌واسطه‌ی پدر و مادرش، وارد یک خانه‌ی متروکه در جایی نامشخص می‌شود تا  از دوستان خود و زندگی شهری فاصله بگیرد. اما این خانه‌ی قدیمی آغازی خواهد بود برای او تا وارد دنیایی از ماجراجویی‌ها بشود. بازی دارای محیط دوبعدی است و گرافیک جذابی دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

violett بازی زیبا و فکری Violett 1.23   آیفون و آیپد

 



فرید شیبانی بهروز بازدید : 1 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی زیبا و فکری TripTrap 1.2 – آیفون و آیپد

456 بازدید
 

بازی TripTrap یک بازی فکری است که در آن شما به یک موش به‌نام Ched که بسیار هم گرسنه است در پیدا کردن غذا کمک می‌کنید. او باید راهی برای رسیدن به پنیر‌های روی میز پیدا کند و شما وظیفه دارید به او کمک کنید تا هربار این مسیر را طی کند. مراحل بازی در ۴ اتاق مختلف و مجموعاً در ۸۰ مرحله انجام می‌گیرد. همچنین دو نوع سبک بازی اصلی وجود دارد که در سبک دوم (Puzzle Mode) تعداد پرش‌هایی که می‌توانید داشته باشید محدود است تا بازی جذابتر باشد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی  به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

triptrap بازی زیبا و فکری TripTrap 1.2   آیفون و آیپد

 



فرید شیبانی بهروز بازدید : 2 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

شمارش قدمهایی که برمی‌دارید با کمک Steps 1.2 – آیفون

3,269 بازدید
 

اپلیکیشن  Steps ابزاری است که به‌شما در شمارش قدم‌هایی که برمی‌دارید کمک می‌کند. این اپلیکیشن با کمک سنسور M7 موجود در iPhone 5s تعداد قدم‌هایتان را می‌شمارد. شما می‌توانید یک هدف برای پیاده‌روی خود مشخص کنید و هرگاه تعداد قدم‌هایتان به‌میزان مشخص شده رسید این اپلیکیشن به‌شما اطلاع خواهد داد. لطفاً توجه داشته باشید این اپلیکیشن فقط بر روی iPhone 5s قابل اجراست. همچنین برای اجرای آن نیاز به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

steps شمارش قدمهایی که برمی‌دارید با کمک Steps 1.2   آیفون

 

 



فرید شیبانی بهروز بازدید : 1 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

تم بسیار زیبا و تماشایی Rainy Dusk – آیفون

4,128 بازدید
 

تم بسیار زیبا و جذاب با عنوان Rainy Dusk مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

Rainy Dusk تم بسیار زیبا و تماشایی Rainy Dusk – آیفون

 

فرید شیبانی بهروز بازدید : 1 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

تم بسیار زیبا و تماشایی Litht Purple – آیفون

5,413 بازدید
 

تم بسیار زیبا و جذاب با عنوان Litht Purple مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

Litht Purple تم بسیار زیبا و تماشایی Litht Purple – آیفون

 

 

 برچسب ها : , , , , , , , , , , , 
فرید شیبانی بهروز بازدید : 0 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

 

بازی زیبا و سرگرم کننده Cut the Rope 2 – آیفون و آیپد

7,812 بازدید
 

پس از موفقیت سری بازی‌های Cut the Rope و محبوبیتی که در بین کاربران پیدا کرده، حالا با نزدیک شدن کریسمس، Zepto Lab نسخه‌ی دوم بازی محبوب Cut the Rope را معرفی کرده است. در نسخه‌ی جدید بازی مکان‌های جدیدی وجود دارند و ۱۲۰ مرحله‌ی جدید در بازی گنجانده شده است. همچنین ۵ کاراکتر جدید در بازی وجود دارند که به‌شما در انجام مراحل بازی کمک خواهند کرد. همچنین امکان ایجاد تغییرات در غول سبز کوچک، Om Nom نیز فراهم شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

cut the rope 2 بازی زیبا و سرگرم کننده Cut the Rope 2   آیفون و آیپد

 

 

فرید شیبانی بهروز بازدید : 0 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی زیبای Crazy Sapper 1.2 – آیفون و آیپد

625 بازدید
 

بازی Crazy Sapper یک بازی فکری است که از یکی از بازی‌های کلاسیک ویندوز، Minesweeper الهام گرفته است. در این بازی شما در نقش یک جنرال در تلاش برای رسیدن به کمپ نظامی هستید و در مسیرتان مین‌های زیادی وجود دارد، شما باید بتوانید از مسیری که مین در آن نیست عبور کنید و به مقصد برسید تا بتوانید مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

crazy sapper بازی زیبای Crazy Sapper 1.2   آیفون و آیپد

 

فرید شیبانی بهروز بازدید : 0 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

تبدیل واحد به کمک Converti 1.1.3 – آیفون و آیپد

4,947 بازدید
 

نرم‌افزار Converti به‌شما در تبدیل واحد‌های گوناگون به‌یکدیگر کمک می کند. این اپلیکیشن دارای محیطی ساده و جذاب است و در آن تلاش شده که فاکتورهای طراحی موجود در iOS 7 بیش از هر نرم‌افزار مشابهی به‌چشم بخورد و البته به همین دلیل نیز، ظاهر برنامه بسیار شیک و جذاب است. کافیست واحدهایی که می‌خواهید به‌یکدیگر تبدیل کنید را از منوی برنامه انتخاب کنید و سپس با وارد کردن عدد مربوط به یک واحد، تبدیل آن عدد در واحد مورد نظر را مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

converti تبدیل واحد به کمک Converti 1.1.3   آیفون و آیپد

 

 



فرید شیبانی بهروز بازدید : 1 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

ساخت اسلایدشوهای بینظیر با Keynote – آیفون و آیپد

10,185 بازدید
 

اپلیکیشن Keynote  یکی دیگر از اعضای خانواده‌ی iWork اپل است. در Keynote شما با ابزار حرفه‌ای و قالب‌های آماده‌ای که اپل در اختیار شما قرار داده است می‌توانید یک اسلایدشو (پاورپوینت) حرفه‌ای بسازید. کار با این برنامه فوق‌العاده راحت است و بدون شک قدرتمندترین ابزار ساخت اسلایدشو در موبایل و تبلت است. افکت‌های فراوان و قالب‌های شیک، باعث خواهد شد تا ساخته‌ی شما متفاوت‌تر از همیشه به‌نظر برسد. همچنین امکان هماهنگ‌سازی فایل‌های ساخته شده‌ی شما بین آیفون، آیپد و مک‌تان به‌کمک iCloud از قابلیت‌های دیگر این برنامه است.

 

keynote ساخت اسلایدشوهای بینظیر با Keynote   آیفون و آیپد

 



تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از وبلاگ من راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 254